Μετάβαση σε Google Analytics 4 (GA4): Αλλαγές για το μέλλον


Μετάβαση σε Google Analytics 4 (GA4): Αλλαγές για το μέλλον

Η Google ανακοίνωσε τον Οκτώβριο του 2020, τη νέα έκδοση για την πλατφόρμα επίβλεψης επισκεψιμότητας και στατιστικών Analytics.

Μπορείτε να βρείτε τη σχετική ανακοίνωση στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://support.google.com/analytics/answer/11583528?hl=en

Τι είναι το Google Analytics

Πρόκειται για τη δημοφιλέστερη και πιο σταθερή πλατφόρμα ανάλυσης επισκεψιμότητας, μέτρησης καναλιών διανομής και συλλογής δεδομένων μιας ιστοσελίδας. Εκτιμάται πως κατέχει μερίδιο της αγοράς 85,8% με εκατομμύρια ιστοσελίδες να τη χρησιμοποιούν. Πρακτικά ο διαχειριστής προσθέτοντας έναν κώδικα παρακολούθησης στην ιστοσελίδα του, έχει τη δυνατότητα να επιβλέπει σε πραγματικό χρόνο τους επισκέπτες της, να αναλύει τα κανάλια επικοινωνίας και απόκτησης χρηστών και μέσω στατιστικών διαγραμμάτων να αποφασίζει ποια πλατφόρμα διαφήμισης είναι η αποδοτικότερη για τον ιστότοπο.

Γιατί έγινε η μετάβαση στο Google Analytics 4

Η Google θέλοντας να πρωταγωνιστεί στις καινοτομίες καθώς και στην ανάπτυξη λογισμικού με νέες τεχνολογίες, αναβαθμίζει συνεχώς τις υπηρεσίες που προσφέρουν όλες οι πλατφόρμες της. Η διαδικασία αυτή την καθιστά τον μεγαλύτερο κολοσσό στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης ψηφιακού λογισμικού με έμφαση σε πρακτικές λύσεις και εφαρμογές του internet.

Το Google analytics, αν και πολύ χρήσιμο και παραγωγικό εργαλείο, ήταν μία από τις αρχαιότερες πλατφόρμες της, που στήριζε με θαυμασμό καθώς η απόδοσή της και τα αποτελέσματά της βρίσκουν σύμφωνους ακόμα και τους πιο καχύποπτους.

Ήρθε η ώρα για αλλαγή! Σας παρουσιάζουμε τις κυριότερες λειτουργίες που προσθέτονται ή αλλάζουν στη νέα πλατφόρμα ανάλυσης επισκεψιμότητας GA4:

Νέες τεχνικές ελέγχου δεδομένων

Η νέα τεχνολογία συλλέγει, διατηρεί και χρησιμοποιεί τα δεδομένα επισκεψιμότητας με μεγαλύτερη ακρίβεια ως προς την ορθότητά τους, την αξιοπιστία πραγματικού χρήστη και τη χρονική διάρκεια παραμονής στην ιστοσελίδα.

Επίσης οι νέες τεχνικές επιβλέπουν με ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια τους χρήστες που βρίσκονται στην ιστοσελίδα σε πραγματικό χρόνο, σε σχέση με την παλιά πλατφόρμα που είχε αρκετά μεγάλη χρονοκαθυστέρηση.

Συμμόρφωση με τον κανονισμό GDPR της Ε.Ε.

Με γνώμονα τον ολοκληρωτικό έλεγχο δεδομένων που σχετίζονται με διαφημίσεις και Remarketing, η πλατφόρμα συμμορφώνεται με τους νέους κανόνες επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων του επισκέπτη μιας ιστοσελίδας. Η εξατομίκευση των διαφημίσεων σε όλες τις γνωστές πλατφόρμες προώθησης, απαιτούν διαφάνεια κατά τη συλλογή δεδομένων, οπότε η διαδικασία αυτή αποτελεί μονόδρομο για τη Google.

Μπαίνουν στο παιχνίδι οι αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης της Google!

Ω ναι! Καλά ακούσατε. Η Google είναι σε θέση να ξεκινήσει τη λειτουργία των AI αλγορίθμων (σε παραγωγικό επίπεδο) και την αρχή στον τομέα του internet κάνει το Google Analytics 4.

Τι είναι οι αλγόριθμοι AI (τεχνητής νοημοσύνης της Google)

Τα προηγμένα μοντέλα μηχανικής εκμάθησης συλλέγουν και αποθηκεύουν οποιαδήποτε πληροφορία, χρήσιμη για την εξέλιξή τους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο αλγόριθμος έχει τη δυνατότητα να αναλύει σε κλάσματα δευτερολέπτου τη συμπεριφορά ενός χρήστη και με βάση τις συνήθειες και τη δραστηριότητά του, να παρουσιάζει στον διαχειριστή τις τάσεις της εποχής.

Οπότε η παραπάνω διαδικασία δίνει τη δυνατότητα στον διαχειριστή να καθορίζει τα πιθανά αποτελέσματα επισκεψιμότητας και να αυξάνει τις πωλήσεις των προϊόντων του eshop του.

Ευκολότερη σύνδεση με τα υπόλοιπα προϊόντα της Google

Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου Google Analytics 4 είναι η βαθύτερη ενσωμάτωσή του με τις διαφημίσεις και το Google Ads. Ο διαχειριστής έχει τη δυνατότητα να βελτιστοποιεί άμεσα τις ενέργειες που θα φέρουν περισσότερους χρήστες στην ιστοσελίδα του. Οι ομάδες κοινού έγιναν πιο σχετικές και εμπλουτίστηκαν με σκοπό τη προσέγγιση ακόμα μεγαλύτερης στόχευσης μιας καμπάνιας. Αποτέλεσμα των παραπάνω ενεργειών είναι η αύξηση διαδραστικότητας των χρηστών με τις διαφημίσεις και τον ιστότοπο, καθώς και η εξατομίκευση όλων των διαφημίσεων.

Νέο Look!

Στη νέα εμφάνιση περιορίστηκαν οι περιττές πληροφορίες ή οι πληροφορίες που ενδιαφέρουν λιγότερο τον διαχειριστή. Και σε αυτή τη περίπτωση, καθοριστικό ρόλο στην εμφάνιση του εκάστοτε dashboard παίζει ο αλγόριθμος τεχνητής νοημοσύνης.

Οι χρήστες του GA4 μπορούν πλέον εύκολα να αναλύουν τα δεδομένα τους, σαν δεδομένα πελατών, δυνητικών και μη, ακόμα κι αν η μέτρηση δεν είναι ακριβής.

Χρονοδιάγραμμα και μελλοντικές εκδόσεις

Η Google ανακοίνωσε πως μέχρι τη 01 Ιουλίου 2023, όλες οι ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν Google analytics, πρέπει να μεταβούν στο νέο περιβάλλον της καινούργιας έκδοσης.

Για τους νέους λογαριασμούς, η έκδοση έχει ενσωματωθεί ως κύρια επιλογή, ωστόσο υπάρχει ακόμα η δυνατότητα του παλιού analytics.

Συνιστάται η μεταφορά όλων των λογαριασμών σας σε Google analytics 4 για να μείνετε ενημερωμένοι σχετικά με τις νέες τεχνολογίες της Google και να επωφεληθείτε των καινοτομιών της. Η διαδικασία αυτή μπορεί να εφαρμοστεί διατηρώντας την υπάρχουσα κατάσταση ανέπαφη.

Εταιρία προγραμματισμού "Hexabit Internet Services" 2014 - Με την επιφύλαξη παντώς δικαιώματος Όροι χρήσης Πολιτική απορρήτου Πολιτική Cookies Site Tree W3C Pagespeed AChecker Wave.webaim